Ebeveynler Ve Öğretmenlerin Gözünden Ergeni Anlamak
Ebeveynler Ve Öğretmenlerin Gözünden Ergeni Anlamak Asil Katılımcı Listesi | ||||
---|---|---|---|---|
Katılımcı listesi adı soyadı bilgisine göre sıralanmıştır. Asil sıra durumu "Faaliyet Başvurularım" sayfasından öğrenilebilir. | ||||
# | T.C. Kimlik No | Adı Soyadı | Kurumu | Onay Durumu |
1 | 19*******24 | Ayla A**** | Kayseri Melikgazi Diğer | Bekliyor |
2 | 24*******20 | Elifçağla P**** | İstanbul Avcılar Şehit Beşir Balcıoğlu Ortaokulu | Bekliyor |
3 | 31*******88 | Hatice E** | İstanbul Ataşehir Özel Bilgin Anadolu Lisesi | Bekliyor |
4 | 61*******32 | Ömer S**** | İstanbul Bahçelievler Bahçelievler Türk Telekom... | Bekliyor |
5 | 20*******56 | Rahime E****** | İstanbul Küçükçekmece Akşemsettin İlkokulu | Bekliyor |
6 | 32*******26 | Yasemin K******** | İstanbul Fatih Büyük Reşitpaşa Ortaokulu | Bekliyor |
Anneler Günü Kutlamaları Kapsamında "Ebeveynler ve Öğretmenlerin Gözünden Ergeni Anlamak" temalı seminerimiz Dr. Öğretim Üyesi Nur Akbulut tarafından 13 Mayıs 2022 tarihinde 15.00-16.30 saatleri arasında Küçükçekmece PAGEV Plastik Teknolojisi Mesleki veTeknik Anadolu Lisesi'nde gerçekleştirilecekitir.
Başvuru Tarihleri: 05-12 Mayıs 2022
Tanımlanmış yorum bulunamadı.
Faaliyet Başvuru
Faaliyet Bilgileri
Faaliyet Sahibi: | Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Atölyeleri, Temel Eğitimde 10 Bin Okul Akademisi |
Faaliyet Türü: | Akademi |
Kapasitesi: | 80 |
Başvuru Sayısı: | ... |
Faaliyet No: | 20220127 |
Faaliyet Yeri: | PAGEV Plastik Teknolojisi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi |
Faaliyet Adresi: | Küçükçekmece PAGEV Plastik Teknolojisi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Küçükçekmece/İstanbul |
Faaliyet Tarihi: | 13.05.2022 - 13.05.2022 [15:00 - 17:00] |
Başvuru Tarihi: | 05.05.2022 - 12.05.2022 |
Faaliyet Günü: | PtSlÇrPrCmCtPz |
Gruplar: | Öğretmen, Kurum Müdür Yardımcı, Kurum Müdürü |
Branşlar: | Tüm Branşlar |
İller/İlçeler: | Tüm İller/Tüm İlçeler |
Kurum Statüsü: | Kamu/Özel |
Kurum Türü: | Tüm Kurumlar |
Kadro Statüsü: | Tüm Statüler |
Eğitmenler: | Nur AKBULUT |