• T.C. Millî Eğitim Bakanlığı :: İstanbul İl Millî Eğitim Müdürlüğü

Enhancıng Readıng And Wrıtıng Skılls In The Efl Classroom

Enhancıng Readıng And Wrıtıng Skılls In The Efl Classroom Asil Katılımcı Listesi
Katılımcı listesi adı soyadı bilgisine göre sıralanmıştır. Asil sıra durumu "Faaliyet Başvurularım" sayfasından öğrenilebilir.
# T.C. Kimlik No Adı Soyadı Kurumu Onay Durumu
1 23*******24 Ayla T****** İstanbul Esenler Esenler Halk Eğitimi Merkezi Kabul Edildi
2 48*******74 Ayşenur Ö**** İstanbul Bahçelievler Bülent Ecevit Ortaokulu Kabul Edildi
3 11*******80 Ayşenur T**** İstanbul Sultangazi Habibler Anadolu Lisesi Kabul Edildi
4 68*******22 Azize T**** İstanbul Sultangazi Sultangazi Anadolu Lisesi Kabul Edildi
5 30*******28 Behiye K****** İstanbul Gaziosmanpaşa Aliya İzzetbegoviç İlkokulu Kabul Edildi
6 17*******14 Bengisu T********* İstanbul Fatih Cevrikalfa İlkokulu Kabul Edildi
7 22*******00 Berna Ç**** İstanbul Avcılar Yunus Emre İmam Hatip Ortaokulu Kabul Edildi
8 32*******30 Ceren A*** İstanbul Bakırköy Şenlikköy Ortaokulu Kabul Edildi
9 60*******96 Ceyda O***** İstanbul Küçükçekmece Mareşal Fevzi Çakmak Ortaokulu Kabul Edildi
10 46*******94 Derya B**** Ankara Altındağ İnönü Anadolu Lisesi Kabul Edildi
11 33*******76 Esengül Y***** İstanbul Üsküdar Hezarfen Ahmet Çelebi Ortaokulu Kabul Edildi
12 32*******28 Esra Seçil S***** İstanbul Üsküdar Validebağ Fen Lisesi Kabul Edildi
13 10*******94 Ezgi B***** İstanbul Avcılar Vali Rıdvan Yenişen İlkokulu Kabul Edildi
14 25*******38 Fatma Ü**** İstanbul Ataşehir Ahmet Keleşoğlu Fen Lisesi Kabul Edildi
15 21*******00 Gizem S********** İstanbul Gaziosmanpaşa Küçükkoy Anadolu İmam... Kabul Edildi
16 20*******74 Gülsen A**** İstanbul Sultangazi Şehit Furkan Doğan İmam Hatip... Kabul Edildi
17 24*******10 Gülsüm D**** İstanbul Fatih Cağaloğlu Anadolu Lisesi Kabul Edildi
18 54*******20 Gülşah S****** İstanbul Sultangazi Ahmet Ünal Kız Anadolu İmam... Kabul Edildi
19 29*******36 Hatice Hande Ş**** İstanbul Beyoğlu Ahmet Emin Yalman İlkokulu Kabul Edildi
20 10*******54 Melek D**** İstanbul Tuzla Halil Türkkan İmam Hatip Ortaokulu Kabul Edildi
21 15*******36 Melike Ş**** İstanbul Beykoz Boğaziçi Kız Anadolu İmam Hatip... Kabul Edildi
22 40*******90 Merve B********** İstanbul Eyüpsultan Eyüpsultan Ortaokulu Kabul Edildi
23 19*******44 Merve C***** İstanbul Zeytinburnu Şemsettin Sami Ortaokulu Kabul Edildi
24 24*******06 Meyrem Merve E******* İstanbul Üsküdar Yıldırım Beyazıt Ortaokulu Kabul Edildi
25 11*******84 Nazan N** İstanbul Fatih Şehremini Anadolu Lisesi Kabul Edildi
26 41*******04 Nihal Ç****** İstanbul Zeytinburnu Zeytinburnu Kız Anadolu İmam... Kabul Edildi
27 32*******94 Özlem Y**** İstanbul Arnavutköy Hadımköy Toki Kız Anadolu... Kabul Edildi
28 67*******82 Saliha A**** İstanbul Bahçelievler Erguvan İlkokulu Kabul Edildi
29 14*******18 Sevcan İ*** İstanbul Fatih Fatih Gelenbevi Anadolu Lisesi Kabul Edildi
30 51*******94 Şaziye K****** İstanbul Zeytinburnu Zeytinburnu Şehitler Bilim Ve... Kabul Edildi
31 32*******76 Tuğba B************* İstanbul Üsküdar Sokullu Mehmet Paşa İlkokulu Kabul Edildi
32 25*******20 Yasemin D**** İstanbul Kartal Yüksel-ilhan Alanyalı Fen Lisesi Kabul Edildi
33 16*******90 Zehra G**** İstanbul Küçükçekmece Büyük Halkalı İlkokulu Kabul Edildi
34 32*******18 Zeynep N**** İstanbul Fatih Özel Fatih Birikim Prof. Dr. Necmettin... Kabul Edildi
35 37*******06 Zümrüt O**** İstanbul Üsküdar Nursen Fuat Özdayı İlkokulu Kabul Edildi

Enhancing reading skills in the English as a foreign language (EFL) classroom is a crucial aspect of language learning. Reading is an essential skill that enables individuals to comprehend written texts, communicate effectively, and acquire knowledge. However, for non-native English speakers, reading can be a challenging task, especially when dealing with complex vocabulary and sentence structures. Therefore, it is vital to incorporate effective strategies that can enhance reading skills in the English as a foreign language classroom.

Enhancing writing skills in the EFL classroom is another crucial aspect of language learning. Writing is a complex skill that requires not only grammatical accuracy but also the ability to convey ideas effectively. EFL learners often struggle with writing due to the differences between their native language and English, making it essential for teachers to focus on enhancing writing skills in the classroom.

Incorporating effective reading strategies in the English as a foreign language classroom can significantly enhance learners' reading skills. Extensive reading and the use of authentic materials are among the most effective strategies that can be employed to improve learners' reading fluency, vocabulary, comprehension skills, and cultural awareness.Enhancing reading and writing skills in the English Language classroom is a crucial aspect of language learning. These skills are essential for communication, academic success, and career advancement. Unfortunately, many students struggle with reading and writing in English, which can hinder their progress and limit their opportunities.

To address this issue, language teachers must incorporate effective strategies and activities into their lessons that promote reading and writing proficiency. These may include using authentic materials, such as articles, books, and videos, that are relevant to students' interests and needs. Teachers can also encourage students to practice their writing skills by assigning various writing tasks, such as essays, reports, and creative writing exercises.

By implementing these strategies and activities, teachers can help their students develop the necessary skills and confidence to communicate effectively in English. Additionally, students will be better equipped to succeed academically and professionally. In this article, we will explore some of the most effective ways to enhance reading and writing skills in the English Language classroom and provide practical tips for language teachers.

This course will cover challenges of teaching reading and writing skills and addressing the challenges.

#1 | Zehra G****
27.12.2023 20:18
Daha sık eğitimler olsun lütfen !

Faaliyet Başvuru

Bu faaliyete başvuru 21.11.2023 23:59:59'da sona erdi.

Faaliyet Bilgileri

Faaliyet Sahibi: Lisan Atölyeleri
Faaliyet Türü: Atölye
Kapasitesi: 50
Başvuru Sayısı: ...
Faaliyet No: 20230251
Faaliyet Yeri: Orhan Kemal Halk Kütüphanesi
Faaliyet Adresi: Mimar Kemalettin, Ordu Cd. No:19 Fatih/İstanbul - 2125181047
Faaliyet Tarihi: 28.11.2023 - 05.12.2023 [17:30 - 19:30]
Başvuru Tarihi: 10.11.2023 - 21.11.2023
Faaliyet Günü: PtSlÇrPrCmCtPz
Gruplar: Tüm Gruplar
Branşlar: Almanca, Arapça, Fransızca, İngilizce
İller/İlçeler: İstanbul/Tüm İlçeler
Kurum Statüsü: Kamu/Özel
Kurum Türü: Tüm Kurumlar
Kadro Statüsü: Tüm Statüler
Eğitmenler: Joel David COMPTON, Matthew Caleb CHAMPLIN
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek adına sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak çerezler kullanılmakta ve 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında kişisel verileriniz toplanıp işlenmektedir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı ve kişisel verilerinizi işlememizi kabul etmektesiniz. Detaylı bilgi almak için Gizlilik Politikamızı, Aydınlatma Metnimizi ve Kullanıcı Sözleşmemizi inceleyebilirsiniz.