Coğrafya Eğitim Ve Öğretiminde Sınıf Dışı Öğrenme 'Ders Tasarımında Fotoğrafın Önemi''
Coğrafya Eğitim Ve Öğretiminde Sınıf Dışı Öğrenme 'Ders Tasarımında Fotoğrafın Önemi'' Asil Katılımcı Listesi | ||||
---|---|---|---|---|
Katılımcı listesi adı soyadı bilgisine göre sıralanmıştır. Asil sıra durumu "Faaliyet Başvurularım" sayfasından öğrenilebilir. | ||||
# | T.C. Kimlik No | Adı Soyadı | Kurumu | Onay Durumu |
1 | 23*******52 | Abide Y******** | İstanbul Sultangazi Ahmet Ünal Kız Anadolu İmam... | Bekliyor |
2 | 70*******42 | Didem D************ | İstanbul Beykoz Ted İstanbul Vakfı Koleji | Bekliyor |
3 | 68*******32 | Elif A************* | İstanbul Üsküdar Validebağ Fen Lisesi | Kabul Edildi |
4 | 10*******52 | Elif C** | İstanbul Üsküdar Haydarpaşa Mesleki Ve Teknik Anadolu... | Kabul Edildi |
5 | 64*******98 | Fatma K******* | İstanbul Pendik Yıldırım Beyazıt Ortaokulu | Bekliyor |
6 | 27*******28 | Mine G******* | İstanbul Bağcılar Fatih İlkokulu | Kabul Edildi |
7 | 22*******54 | Osman Nuri Y******** | İstanbul Ataşehir Özel Ataşehir Doğa Anadolu Lisesi | Bekliyor |
8 | 13*******62 | Sema D**** | İstanbul Küçükçekmece Küçükçekmece Tasev Ayakkabı... | Kabul Edildi |
9 | 51*******54 | Sümeyye Ö***** | İstanbul Gaziosmanpaşa Gaziosmanpaşa Anadolu İmam... | Bekliyor |
TÜRKİYE YÜZYILI MAARİF MODELİ YAZ ATÖLYELERİ 2024
Mekan ve İnsan arasındaki etkileşimin tüm ekosistemler ile bütünleşik olarak değerlendirildiği günümüz dünyasında Coğrafya' ya dair algılarımız her geçen gün gelişmekte ve değer kazanmakta. Mekanın sahip olduğu tüm katmanlar üzerinde yaşayan İnsanın merak alanı olarak Coğrafya disiplinler arası yaklaşımda bilimin sahip olduğu tüm argümanlarla yeni araştırma alanlarına yön vermekte.
Coğrafya Ders tasarımında ve sınıf dışı öğrenme ortamlarında gözlem alanı - mekan ve katmanlarının fark edilmesi ve bilgilerin işlenmesi ise çağımızın dijital dünyasında yerini koruyan ve geliştiren fotoğraf ile hedeflenen öğrenmenin sınırlarını zorlayabilecek durumda.
Siz değerli öğretmenlerimizi Coğrafya, Mekan ve Ders Tasrımında Fotoğrafın Önemi başlığında konuşmak birlikte gelişerek, öğrenmek için Kıbrıs Doğu Akdeniz Üniversitesi akademisyenlerinden
Doç. Dr. Süheyla ÜÇIŞIK ERBİLEN Hocamız ile buluşmaya bekliyoruz.
Saygılarımızla,
Zehra Esra BALKAN
Eğitim Koordinatörü
Mekan ve İnsan arasındaki etkileşimin tüm ekosistemler ile bütünleşik olarak değerlendirildiği günümüz dünyasında Coğrafya' ya dair algılarımız her geçen gün gelişmekte ve değer kazanmakta. Mekanın sahip olduğu tüm katmanlar üzerinde yaşayan İnsanın merak alanı olarak Coğrafya disiplinler arası yaklaşımda bilimin sahip olduğu tüm argümanlarla yeni araştırma alanlarına yön vermekte.
Coğrafya Ders tasarımında ve sınıf dışı öğrenme ortamlarında gözlem alanı - mekan ve katmanlarının fark edilmesi ve bilgilerin işlenmesi ise çağımızın dijital dünyasında yerini koruyan ve geliştiren fotoğraf ile hedeflenen öğrenmenin sınırlarını zorlayabilecek durumda.
Siz değerli öğretmenlerimizi Coğrafya, Mekan ve Ders Tasrımında Fotoğrafın Önemi başlığında konuşmak birlikte gelişerek, öğrenmek için Kıbrıs Doğu Akdeniz Üniversitesi akademisyenlerinden
Doç. Dr. Süheyla ÜÇIŞIK ERBİLEN Hocamız ile buluşmaya bekliyoruz.
Saygılarımızla,
Zehra Esra BALKAN
Eğitim Koordinatörü
Tanımlanmış yorum bulunamadı.
Faaliyet Başvuru
Faaliyet Bilgileri
Faaliyet Sahibi: | .Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Yaz Atölyeleri, Astronomi Ve Uzay Bilimleri Atölyeleri |
Faaliyet Türü: | Seminer |
Kapasitesi: | 20 |
Başvuru Sayısı: | ... |
Faaliyet No: | 20240338 |
Faaliyet Yeri: | Rami Kütüphanesi |
Faaliyet Adresi: | Rami Kışla Müdürlüğü, Yeni Rami Mahallesi, Rami Kışla Caddesi, No: 98/1 Eyüpsultan / İSTANBUL Fatih/İstanbul |
Faaliyet Tarihi: | 21.08.2024 - 21.08.2024 [13:00 - 14:30] |
Başvuru Tarihi: | 23.06.2024 - 12.08.2024 |
Faaliyet Günü: | PtSlÇrPrCmCtPz |
Gruplar: | Tüm Gruplar |
Branşlar: | Tüm Branşlar |
İller/İlçeler: | İstanbul/Tüm İlçeler |
Kurum Statüsü: | Kamu/Özel |
Kurum Türü: | Tüm Kurumlar |
Kadro Statüsü: | Tüm Statüler |
Eğitmenler: | Süheyla ÜÇIŞIK ERBİLEN |