Yer Temelli Eğitim Projeksiyonu Ve Örnek Uygulamalar
Yer Temelli Eğitim Projeksiyonu Ve Örnek Uygulamalar Asil Katılımcı Listesi | ||||
---|---|---|---|---|
Katılımcı listesi adı soyadı bilgisine göre sıralanmıştır. Asil sıra durumu "Faaliyet Başvurularım" sayfasından öğrenilebilir. | ||||
# | T.C. Kimlik No | Adı Soyadı | Kurumu | Onay Durumu |
1 | 26*******92 | Adnan Ç**** | İstanbul S*** M*** K*** A*** L*** | - - - |
2 | 33*******92 | Fadime K****** | İstanbul M*** M*** M*** V*** T*** A*** L*** | - - - |
3 | 38*******10 | Feride V** | İstanbul Ü*** T*** Z*** Z*** G*** O*** | - - - |
4 | 32*******74 | Güldöne K****** | İstanbul F*** F*** İ*** S*** B*** V*** S*** M*** | - - - |
5 | 24*******10 | Helin E******* | İstanbul A*** Ö*** B*** M*** V*** T*** A*** L*** | - - - |
6 | 58*******42 | Mehmet K*** | İstanbul G*** G*** B*** V*** S*** M*** | - - - |
7 | 19*******22 | Merve Y******* | İstanbul S*** İ*** T*** İ*** | - - - |
8 | 19*******12 | Meryem C******* | İstanbul E*** G*** K*** A*** İ*** H*** O*** | - - - |
9 | 61*******32 | Ömer S**** | İstanbul K*** Y*** S*** A*** İ*** H*** L*** | - - - |
10 | 40*******78 | Sema D******* | İstanbul G*** 2*** M*** Ç*** P*** A*** L*** | - - - |
11 | 13*******62 | Sema D**** | İstanbul K*** K*** T*** A*** V*** S*** T*** M*** V*** T*** A*** L*** | - - - |
12 | 68*******16 | Serdar N** | İstanbul G*** G*** M*** V*** T*** A*** L*** | - - - |
13 | 47*******90 | Sergen A**** | İstanbul B*** İ*** E*** A*** M*** V*** T*** A*** L*** | - - - |
14 | 54*******84 | Songül K******* | İstanbul B*** B*** H*** E*** M*** | - - - |
15 | 47*******62 | Tülay O**** | İstanbul A*** N*** F*** K*** İ*** H*** O*** | - - - |
16 | 28*******52 | Ümran K******* | İstanbul B*** K*** O*** | - - - |
17 | 24*******86 | Zehra Ş**** | İstanbul E*** Ö*** O*** | - - - |
18 | 47*******92 | Zehra Seda T** | İstanbul G*** K*** K*** A*** İ*** H*** L*** | - - - |
19 | 30*******36 | Zeynep G******* | İstanbul B*** O*** İ*** | - - - |
Eğitim ve Projeksiyon kavramlarının bir araya gelişi ile gelişen ve dönüşen eğitim bakışımız aslında kavramın içerisinde bir özellik, öznellik ifade etmektedir. Bu noktada Projeksiyon kavramı tıpkı küre şeklinde olan Dünya'nın bir düzlem üzerine aktarılması sırasında olası hataları en aza indirmeyi hedeflerken, haritalandırılacak olan alan - mekan için en uygun projeksiyon yönteminin seçilmesi haritanın elbette gerçeğin ta kendisi olabilmesini değil ancak doğruya en yakın yaklaşımı sunmaktadır. Projeksiyon yönteminde IŞIK ve GÖLGE dir esas olan.
Bu nedenle YER TEMELLİ EĞİTİM PROJEKSİYONU kendi içerisinde kavramsal olarak bu bilimsel yaklaşımı eğitim mekanı- YER ( Şehir merkezinde yer alan bir okul, Kırsal bölgede yer alan bir okul, dezavantajlı bölge v.b.) ile coğrafya başta olmak üzere disiplinler arası ve çoklu disiplinli olarak araştırma ve çözümleme alanları(Farkındalık geliştirme, bilgi, beceri, okul - sınıf dışıöğrenme ortamları ile proje tabanlı öğrenme) bir eğitim yaklaşımı olarak karşımıza çıkmaktadır. Bu hem farklı alanlarda görev yapmakta olan öğretmenlerimizin birlikte çalıştığı hem de tüm kademelerden öğrencilerimiz için bilim - yaşam bağlarının güçlendiği, okul sonrasında kullanabildikleri, kalıcı öğrenmeye doğru bir eğitim yaklaşımıdır. Bu eğitim projeksiyonu sahip olduğumuz doğal ve kültürel tüm unsurlar, sahip olduğumuz kültürel mirasımızı, bugünün ve geleceğin kuşaklarına analog ve dijital olarak aktarımı ile doğal yaşam ile kurulan samimi ve işleyen eko- bağları içermektedir.
Siz değerli arkadaşlarımızı YER TEMELLİ EĞİTİM PROJEKSİYONU ve ÖRNEK UYGULAMALARI konuşacağımız, birlikte gelişeceğimiz öğrenme ortamına ülkermizin Biyosfer ödüllü, Yaşayan Kütüphanesi olan T.C. RAMİ Kütüphanesine bekliyoruz.
Saygılarımızla,
Zehra Esra Balkan
Eğitim Koordinatörü
Bu nedenle YER TEMELLİ EĞİTİM PROJEKSİYONU kendi içerisinde kavramsal olarak bu bilimsel yaklaşımı eğitim mekanı- YER ( Şehir merkezinde yer alan bir okul, Kırsal bölgede yer alan bir okul, dezavantajlı bölge v.b.) ile coğrafya başta olmak üzere disiplinler arası ve çoklu disiplinli olarak araştırma ve çözümleme alanları(Farkındalık geliştirme, bilgi, beceri, okul - sınıf dışıöğrenme ortamları ile proje tabanlı öğrenme) bir eğitim yaklaşımı olarak karşımıza çıkmaktadır. Bu hem farklı alanlarda görev yapmakta olan öğretmenlerimizin birlikte çalıştığı hem de tüm kademelerden öğrencilerimiz için bilim - yaşam bağlarının güçlendiği, okul sonrasında kullanabildikleri, kalıcı öğrenmeye doğru bir eğitim yaklaşımıdır. Bu eğitim projeksiyonu sahip olduğumuz doğal ve kültürel tüm unsurlar, sahip olduğumuz kültürel mirasımızı, bugünün ve geleceğin kuşaklarına analog ve dijital olarak aktarımı ile doğal yaşam ile kurulan samimi ve işleyen eko- bağları içermektedir.
Siz değerli arkadaşlarımızı YER TEMELLİ EĞİTİM PROJEKSİYONU ve ÖRNEK UYGULAMALARI konuşacağımız, birlikte gelişeceğimiz öğrenme ortamına ülkermizin Biyosfer ödüllü, Yaşayan Kütüphanesi olan T.C. RAMİ Kütüphanesine bekliyoruz.
Saygılarımızla,
Zehra Esra Balkan
Eğitim Koordinatörü
Tanımlanmış yorum bulunamadı.
Faaliyet Başvuru
Faaliyet Bilgileri
Faaliyet Sahibi: | .Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Yaz Atölyeleri, Astronomi Ve Uzay Bilimleri Atölyeleri |
Faaliyet Türü: | Seminer |
Kapasitesi: | 40 |
Başvuru Sayısı: | ... |
Faaliyet No: | 20250250 |
Faaliyet Yeri: | Rami Kütüphanesi |
Faaliyet Adresi: | Rami Kışla Müdürlüğü, Yeni Rami Mahallesi, Rami Kışla Caddesi, No. 98/1 Eyüpsultan / İstanbul Eyüpsultan/İstanbul |
Faaliyet Tarihi: | 08.08.2025 - 08.08.2025 [15:00 - 16:00] |
Başvuru Tarihi: | 20.06.2025 - 30.07.2025 |
Faaliyet Günü: | PtSlÇrPrCmCtPz |
Gruplar: | Tüm Gruplar |
Branşlar: | Tüm Branşlar |
İller/İlçeler: | İstanbul/Tüm İlçeler |
Kurum Statüsü: | Kamu/Özel |
Kurum Türü: | Tüm Kurumlar |
Kadro Statüsü: | Tüm Statüler |
Eğitmenler: | Zehra Esra BALKAN |