• T.C. Millî Eğitim Bakanlığı :: İstanbul İl Millî Eğitim Müdürlüğü

Yer Temelli Eğitim Projeksiyonu Ve Örnek Uygulamalar

Yer Temelli Eğitim Projeksiyonu Ve Örnek Uygulamalar Asil Katılımcı Listesi
Katılımcı listesi adı soyadı bilgisine göre sıralanmıştır. Asil sıra durumu "Faaliyet Başvurularım" sayfasından öğrenilebilir.
# T.C. Kimlik No Adı Soyadı Kurumu Onay Durumu
1 26*******92 Adnan Ç**** İstanbul S*** M*** K*** A*** L*** - - -
2 33*******92 Fadime K****** İstanbul M*** M*** M*** V*** T*** A*** L*** - - -
3 38*******10 Feride V** İstanbul Ü*** T*** Z*** Z*** G*** O*** - - -
4 32*******74 Güldöne K****** İstanbul F*** F*** İ*** S*** B*** V*** S*** M*** - - -
5 24*******10 Helin E******* İstanbul A*** Ö*** B*** M*** V*** T*** A*** L*** - - -
6 58*******42 Mehmet K*** İstanbul G*** G*** B*** V*** S*** M*** - - -
7 19*******22 Merve Y******* İstanbul S*** İ*** T*** İ*** - - -
8 19*******12 Meryem C******* İstanbul E*** G*** K*** A*** İ*** H*** O*** - - -
9 61*******32 Ömer S**** İstanbul K*** Y*** S*** A*** İ*** H*** L*** - - -
10 40*******78 Sema D******* İstanbul G*** 2*** M*** Ç*** P*** A*** L*** - - -
11 13*******62 Sema D**** İstanbul K*** K*** T*** A*** V*** S*** T*** M*** V*** T*** A*** L*** - - -
12 68*******16 Serdar N** İstanbul G*** G*** M*** V*** T*** A*** L*** - - -
13 47*******90 Sergen A**** İstanbul B*** İ*** E*** A*** M*** V*** T*** A*** L*** - - -
14 54*******84 Songül K******* İstanbul B*** B*** H*** E*** M*** - - -
15 47*******62 Tülay O**** İstanbul A*** N*** F*** K*** İ*** H*** O*** - - -
16 28*******52 Ümran K******* İstanbul B*** K*** O*** - - -
17 24*******86 Zehra Ş**** İstanbul E*** Ö*** O*** - - -
18 47*******92 Zehra Seda T** İstanbul G*** K*** K*** A*** İ*** H*** L*** - - -
19 30*******36 Zeynep G******* İstanbul B*** O*** İ*** - - -

Eğitim ve Projeksiyon kavramlarının bir araya gelişi ile gelişen ve dönüşen eğitim bakışımız aslında kavramın içerisinde bir özellik, öznellik ifade etmektedir. Bu noktada Projeksiyon kavramı tıpkı küre şeklinde olan Dünya'nın bir düzlem üzerine aktarılması sırasında olası hataları en aza indirmeyi hedeflerken, haritalandırılacak olan alan - mekan için en uygun projeksiyon yönteminin seçilmesi haritanın elbette gerçeğin ta kendisi olabilmesini değil ancak doğruya en yakın yaklaşımı sunmaktadır. Projeksiyon yönteminde IŞIK ve GÖLGE dir esas olan. 
Bu nedenle YER TEMELLİ EĞİTİM PROJEKSİYONU kendi içerisinde kavramsal olarak bu bilimsel yaklaşımı eğitim mekanı- YER ( Şehir merkezinde yer alan bir okul, Kırsal bölgede yer alan bir okul, dezavantajlı bölge v.b.) ile coğrafya başta olmak üzere disiplinler arası ve çoklu disiplinli olarak araştırma ve çözümleme alanları(Farkındalık geliştirme, bilgi, beceri, okul - sınıf dışıöğrenme ortamları ile proje tabanlı öğrenme)  bir eğitim yaklaşımı olarak karşımıza çıkmaktadır. Bu hem farklı alanlarda görev yapmakta olan öğretmenlerimizin birlikte çalıştığı hem de tüm kademelerden öğrencilerimiz için bilim - yaşam bağlarının güçlendiği, okul sonrasında kullanabildikleri, kalıcı öğrenmeye doğru bir eğitim yaklaşımıdır. Bu eğitim projeksiyonu sahip olduğumuz doğal ve kültürel tüm unsurlar, sahip olduğumuz kültürel mirasımızı, bugünün ve geleceğin kuşaklarına analog ve dijital olarak  aktarımı ile doğal yaşam ile kurulan samimi ve işleyen eko- bağları içermektedir. 
   Siz değerli arkadaşlarımızı YER TEMELLİ EĞİTİM PROJEKSİYONU ve ÖRNEK UYGULAMALARI konuşacağımız, birlikte gelişeceğimiz öğrenme ortamına ülkermizin Biyosfer ödüllü, Yaşayan Kütüphanesi olan T.C. RAMİ Kütüphanesine bekliyoruz. 
                
                                                                                                                                                                              Saygılarımızla,
                                                                                                                                                                          Zehra Esra Balkan 
                                                                                                                                                                         Eğitim Koordinatörü

Tanımlanmış yorum bulunamadı.

Faaliyet Başvuru

Bu faaliyete başvuru 30.07.2025 23:59:59'da sona erdi.

Faaliyet Bilgileri

Faaliyet Sahibi: .Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Yaz Atölyeleri, Astronomi Ve Uzay Bilimleri Atölyeleri
Faaliyet Türü: Seminer
Kapasitesi: 40
Başvuru Sayısı: ...
Faaliyet No: 20250250
Faaliyet Yeri: Rami Kütüphanesi
Faaliyet Adresi: Rami Kışla Müdürlüğü, Yeni Rami Mahallesi, Rami Kışla Caddesi, No. 98/1 Eyüpsultan / İstanbul Eyüpsultan/İstanbul
Faaliyet Tarihi: 08.08.2025 - 08.08.2025 [15:00 - 16:00]
Başvuru Tarihi: 20.06.2025 - 30.07.2025
Faaliyet Günü: PtSlÇrPrCmCtPz
Gruplar: Tüm Gruplar
Branşlar: Tüm Branşlar
İller/İlçeler: İstanbul/Tüm İlçeler
Kurum Statüsü: Kamu/Özel
Kurum Türü: Tüm Kurumlar
Kadro Statüsü: Tüm Statüler
Eğitmenler: Zehra Esra BALKAN
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek adına sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak çerezler kullanılmakta ve 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında kişisel verileriniz toplanıp işlenmektedir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı ve kişisel verilerinizi işlememizi kabul etmektesiniz. Detaylı bilgi almak için Gizlilik Politikamızı, Aydınlatma Metnimizi, Çerez Politikamızı ve Kullanıcı Sözleşmemizi inceleyebilirsiniz.